3 mars 2012

Över 1000 hits på mindre än 2 månader!

Helt sanslöst, det är verkligen bra att annonsera på Blocket. Över 1000 hits på mindre än 2 månader och de två andra siterna har jag inte ens kollat än.

Vi släppte en till av våra sommarveckor och vi pratar minutrar innan den var bokad. Nu skulle jag kunna tänka mig en bokning för v32. Sedan får det nog vara bra.

Det finns ju lite kvar på "projektlistan". Det sista på köket ska göras klart nu i vår men till sensommaren/hösten så är det utbyggnad som gäller. Då blir det även byte av några fönster. Får jag min vilja igenom så blir det också ett trädäck i två nivåer. Jag ser framför mig 2 Adriondackstolar med stjärnkuddar, kanske en till sittgrupp/loungedel.... Sedan drömmer jag ju om ett utomhuskök så det blir kanske någon konstruktion med lecablock och bänkskiva så att man kan stå utomhus och skära. Mannen vill ha en ny grill, en Weber och en hammock. Skulle passa honom utmärkt att ligga där och gunga och läsa en bra bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar