21 maj 2013

Det här med att blogga är verkligen kul!

Var precis inne och kollade statistik. Superkul och fantastiskt att man kan nå ut över hela världen så här enkelt.

Jag har läsare i USA, Ryssland, Indonesien, Sydkorea, Malaysia, Turkiet, Frankrike, Brasilien, Kanada, Frankrike, Finland, Tyskland, Danmark, Norge och naturligtvis Sverige. I topp efter Sverige ligger faktisk USA och Ryssland.

Och för alla er där ute. Jag måste verkligen tipsa er om att även gå in på Pinterest! Efter tips från en vän började jag utforska denna "anslagstavla" och jag är helt såld! Besatt skulle man också kunna säga. I vänsterkanten av bloggen hittar ni tex min board "New England" med massor med inspirerande bilder. Därifrån kan ni klicka er vidare till mina andra boards med allt från DIY tips, till inspirerande trädgårds- och julbilder och mycket mer. Följ gärna en eller flera av mina boards eller "repin" en bild. Jag får en notifiering när någon repinnar en bild och oftast går jag in och kollar dina bilder i sin tur för att hitta ännu mer inspiration.

Så "happy blogging and pinning"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar