3 juni 2013

Vi kunde inte hålla oss!

I helgen var det Växjö och släktkalas på schemat. Men, längtan var så stor att vi planerade in en omväg via stugan på turen tillbaka till Malmö.

Nu är golvet på plats igen och det blev riktigt, riktigt bra. Tack och lov så räckte golvet. Blev till och med två paket över.

Nu känns stugan väldigt mycket större och betydligt mycket luftigare. Och faktiskt mycket ljusare än tidigare. Det blev mer plats runt matbordet och därför passade vi också på att vända på köksbordet. Fördelen är ju att nu kan vi ta upp iläggssivan så att man vid behov kan fälla ut bordet och få plats fler.

Tyvärr hade jag inte orken att ta några nya bilder men det får bli nu till helgen! Långhelg och myspys!

Nu ska jag ut och jaga en nätt bokhylla. Jag vet precis vad jag är ute efter och när den är på plats så ska jag gallra i bokhyllan här hemma och ta upp alla sommardeckare. Med andra ord alla Anna Jansson, Mari Ljungstedt, Viveca Sten och Ann Rosman. Åtminstone pocketvarianterna:-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar