6 januari 2021

Fick så otroligt dåligt samvete

För några dagar sedan när jag var inne och skrev inlägget om att annonsen var ute så fick jag så dåligt samvete när jag insåg att jag inte gjort mer än ett inlägg om året de sista åren. Jag vet visserligen att det har varit annat som har krävt min fulla attention de senaste åren men ändå. Blev uppenbart att bloggen behövde gås igenom, rensas på gammalt, städas, uppdatera länkar osv. Jag har även uppdaterat de slideshows med bilder där plug-inerna hade slutat fungera. Så glad för att jag fick rätt på detta. Satt till kl 02 inatt :-). När jag kommer igång får jag lätt lite "tunnelseende" hihi. 

Nu är det gjort! Bloggen är up-to-date!

Alla länkar ska nu fungera och det finns massor med bra tips på vad man kan hitta på när man är här. Allt ifrån festivaler, utflykter, aktiviteter så som golf, fike, kajakpaddling och annat roligt. Om man nu tröttnar på att ligga på stranden och lapa sol. 

Så gå nu in och kika runt. 

Själv ska jag gå igenom mina foton för att lägga till lite mer aktuella på stugan och som ännu mer visar resan vi gjort. 

Så länge, kommer några nytaga bilder här





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar